Lørdag d. 25. marts kl. 11.30-13.30
// Saturday 25. March 11.30-13.30
Grønnegade 56, 1., 8000 Aarhus C.

[English below]

Vi afholder den årlige generalforsamling Lørdag d. 25. Marts kl. 11.30-13.30.

Generalforsamlingen afholdes i vores lokaler på Grønnegade 56, 1., 8000 Aarhus C.

Til generalforsamlingen vil vi drøfte året der gik, samt præsentere planerne for nye spændende projekter vi har i støbeskeen. Du finder den foreløbige dagsorden her.

Alle er velkomne til generalforsamlingen, men kun medlemmer har stemmeret. Send din tilmelding til generalforsamlingen og eventuelle forslag til dagsordenen senest d. 10. marts til bestyrelsesformand Rasmus Schjødt, rasmus@impactdesigns.dk. Den endelige dagsorden med bilag udsendes senest 8 dage inden generalforsamlingen.

Vi glæder os til at se dig.

Læs mere om vores arbejde på www.impactdesigns.dk og følg os på https://www.facebook.com/impactdesigns.dk/ for opdateringer.

Er du endnu ikke medlem kan du melde dig ind via formularen her: https://www.impactdesigns.dk/blivmedlem/.

Venlig hilsen bestyrelsen,
Rasmus Schjødt
Charlotte Bay Hansen
Michael Skaarup
Anna Bonven

—-

It is our pleasure to invite you to our General Assembly 2023.

Saturday March 25. 11.30-13.30. The General Assembly takes place on Grønnegade, 56, 1., 8000 Aarhus C.

At the assembly, we will review the past year and present plans for exciting future projects. You can find the agenda here.

Everybody is welcome to participate in the General Assembly, but only members can vote. Let us know if you plan to participate and send any items for the agenda by 10. March the latest, to Chairman of the Board Rasmus Schjødt, rasmus@impactdesigns.dk. The final agenda will be distributed 8 days before the GA.

Read more about out work on www.impactdesigns.dk and follow our page on https://www.facebook.com/impactdesigns.dk/ for updates.

If you are not yet a member, you can become a member using the form here.

Best regards, the Board,
Rasmus Schjødt